HEAL DSpace

Διερεύνηση αγοραστικής συμπεριφοράς και πιστότητας σε ετικέτες κρασιού

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Κλωνάρης, Ευστάθιος el
dc.contributor.author Τσιγαρίδα, Αλεξάνδρα el
dc.date.issued 2022-03-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/7558
dc.description.abstract Το κρασί αποτελεί στοιχείο της καθημερινής ζωής του ανθρώπου τόσο σε διατροφικό όσο και σε εμπορικό επίπεδο. Στην Ελλάδα το κρασί διαδραμάτιζε σημαντικό ρόλο από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα, καθώς πέρα από την καθημερινή ζωή ήταν συνυφασμένο με την κουλτούρα, τη θρησκεία αλλά και το εμπόριο. Το κρασί αποτελεί στοιχείο κουλτούρας. Στο πρώτο μέρος της παρούσας διπλωματικής εργασίας έγινε θεωρητική αναφορά σε όρους όπως το μάρκετινγκ και η συμπεριφορά του καταναλωτή. Στο δεύτερο μέρος της μελέτης παρουσιάστηκαν αρχικά τα αποτελέσματα της δευτερογενούς έρευνας. Στη συνέχεια έγινε αναφορά στη συνέντευξη που παραχωρήθηκε από ιδιοκτήτη εταιρείας του κλάδου της παραγωγής οίνου. Τέλος, έγινε προσπάθεια να διερευνηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά και τη δημιουργία πιστότητας σε ετικέτες κρασιού. Η ποσοτική έρευνα βασίστηκε σε πρωτογενή στοιχεία, κατόπιν χρήσης ερωτηματολογίου. Ακολούθησε περιγραφική και στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων και τα συμπεράσματα αυτής. el
dc.description.abstract Wine is an element of daily human life both nutritionally and commercially. In Greece, wine played an important role from antiquity until today, as in addition to everyday life, it was intertwined with culture, religion, and trade. Wine is an element of culture. In the first part of this dissertation theoretical reference was made to terms such as marketing and consumer behavior. In the second part of the study, the results of the secondary research were initially presented. Reference was then made to an interview given by a company owner in the wine industry. Finally, an attempt was made to investigate the factors that influence consumer behavior and loyalty to wine labels. The quantitative research was based on primary data, after the use of a questionnaire. A descriptive and statistical analysis of the results and its conclusions followed. en
dc.language.iso el el
dc.subject Κρασί el
dc.subject Πιστότητα el
dc.subject Συμπεριφορά καταναλωτή el
dc.subject Μάρκετινγκ el
dc.subject Wine en
dc.subject Loyalty on wine labels en
dc.subject Consumer’s behavior en
dc.subject Marketing en
dc.subject Ετικέτες κρασιού en
dc.subject Wine labels en
dc.title Διερεύνηση αγοραστικής συμπεριφοράς και πιστότητας σε ετικέτες κρασιού el
dc.title.alternative Consumers’ behavior and loyalty in the wine market en
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account