Το διαδικτυακό μάρκετινγκ αποτελεί ένα εργαλείο, το οποίο έχει μεταβάλει σε σημαντικό
βαθμό, τον τρόπο διεξαγωγής διαφημιστικών καμπανιών από μέρους των επιχειρήσεων.
Μάλιστα, η ανάπτυξη εργαλείων όπως το Google Ads και η δυνατότητα παρακολούθησης
της αποτελεσματικότητας των ενεργειών ηλεκτρονικής προώθησης από μέρους των
επιχειρήσεων με τη χρήση πλατφόρμων όπως εκείνη του Google Analytics, είχε οδηγήσει
στην ολοένα εντονότερη μελέτη των αποτελεσμάτων της χρήσης εργαλείων e – marketing
από τους ακαδημαϊκούς αλλά και τις επιχειρήσεις. Η παρούσα εργασία στόχευσε στην
θεωρητική αποτύπωση των στοιχείων που αφορούν στο μάρκετινγκ συνεργατών με την
χρήση των Google ad, για την προώθηση του κλάδου συμπληρωμάτων διατροφής, αλλά
και στην εμπειρική διερεύνηση των μεταβλητών που επιρούν στην προώθηση της θέσης
της διεθνούς κατάταξης των ιστοσελίδων. Όπως διαπιστώθηκε, η αύξηση των αγοραστών
λέξεων κλειδιών, υπό την αλληλεπίδραση τους με τον αυξημένο αριθμό των καθημερινών
προβολών ανά επισκέπτη οδηγούν σε αύξηση της διεθνούς κατάταξης, ενώ παράλληλα, οι
πολύ διάσημες λέξεις κλειδιά σε εταιρείες με επώνυμη κινητικότητα, επιφέρουν ανάλογα
αποτελέσματα, οδηγώντας στην άνοδο του Alexa Global rank.
Internet marketing is a tool that has significantly changed the way businesses run
advertising campaigns. In fact, the development of tools such as Google Ads and the ability
to monitor the effectiveness of e-promotion by companies using platforms such as Google
Analytics, had led to an increasingly intense study of the results of the use of e-marketing
tools by academics but also businesses. The present work aimed at the theoretical mapping
of data related to affiliate marketing using Google ad, to promote the food supplement
industry, but also to empirically investigate the variables that contribute to the promotion
of the international ranking of websites. As it turned out, the increase in keyword buyers, in
their interaction with the increased number of daily views per visitor leads to an increase in
international ranking, while at the same time, the very famous keywords in companies with
brand mobility, bring similar results, leading to rise of Alexa Global rank.