HEAL DSpace

Μάρκετινγκ συνεργατών με τη χρήση των Google ads, για την προώθηση του κλάδου συμπληρωμάτων διατροφής

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Σακάς, Δαμιανός el
dc.contributor.author Προδρομίδης, Γεώργιος el
dc.date.issued 2022-03-31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/7563
dc.description.abstract Το διαδικτυακό μάρκετινγκ αποτελεί ένα εργαλείο, το οποίο έχει μεταβάλει σε σημαντικό βαθμό, τον τρόπο διεξαγωγής διαφημιστικών καμπανιών από μέρους των επιχειρήσεων. Μάλιστα, η ανάπτυξη εργαλείων όπως το Google Ads και η δυνατότητα παρακολούθησης της αποτελεσματικότητας των ενεργειών ηλεκτρονικής προώθησης από μέρους των επιχειρήσεων με τη χρήση πλατφόρμων όπως εκείνη του Google Analytics, είχε οδηγήσει στην ολοένα εντονότερη μελέτη των αποτελεσμάτων της χρήσης εργαλείων e – marketing από τους ακαδημαϊκούς αλλά και τις επιχειρήσεις. Η παρούσα εργασία στόχευσε στην θεωρητική αποτύπωση των στοιχείων που αφορούν στο μάρκετινγκ συνεργατών με την χρήση των Google ad, για την προώθηση του κλάδου συμπληρωμάτων διατροφής, αλλά και στην εμπειρική διερεύνηση των μεταβλητών που επιρούν στην προώθηση της θέσης της διεθνούς κατάταξης των ιστοσελίδων. Όπως διαπιστώθηκε, η αύξηση των αγοραστών λέξεων κλειδιών, υπό την αλληλεπίδραση τους με τον αυξημένο αριθμό των καθημερινών προβολών ανά επισκέπτη οδηγούν σε αύξηση της διεθνούς κατάταξης, ενώ παράλληλα, οι πολύ διάσημες λέξεις κλειδιά σε εταιρείες με επώνυμη κινητικότητα, επιφέρουν ανάλογα αποτελέσματα, οδηγώντας στην άνοδο του Alexa Global rank. el
dc.description.abstract Internet marketing is a tool that has significantly changed the way businesses run advertising campaigns. In fact, the development of tools such as Google Ads and the ability to monitor the effectiveness of e-promotion by companies using platforms such as Google Analytics, had led to an increasingly intense study of the results of the use of e-marketing tools by academics but also businesses. The present work aimed at the theoretical mapping of data related to affiliate marketing using Google ad, to promote the food supplement industry, but also to empirically investigate the variables that contribute to the promotion of the international ranking of websites. As it turned out, the increase in keyword buyers, in their interaction with the increased number of daily views per visitor leads to an increase in international ranking, while at the same time, the very famous keywords in companies with brand mobility, bring similar results, leading to rise of Alexa Global rank. en
dc.language.iso el el
dc.subject Κλάδος συμπληρωμάτων διατροφής el
dc.subject Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ el
dc.subject Google ads en
dc.subject Alexa ranking en
dc.subject Νutrition supplement industry en
dc.subject Ε-marketing en
dc.title Μάρκετινγκ συνεργατών με τη χρήση των Google ads, για την προώθηση του κλάδου συμπληρωμάτων διατροφής el
dc.title.alternative Affiliate marketing using Google Ads to promote the nutrition supplement industry el
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Επιχειρηματικότητα και συμβουλευτική στην αγροτική ανάπτυξη el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account