HEAL DSpace

Οινοτουρισμός ως εργαλείο Marketing των οινοπαραγωγικών επιχειρήσεων και επίδρασή του στην αύξηση των πωλήσεων

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Κλωνάρης, Ευστάθιος el
dc.contributor.author Παπαεμμανουήλ, Μαρία Ι. el
dc.date.issued 2023-03-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/7783
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στο να διερευνήσει το ρόλο που κατέχει ο οινοτουρισμός στις διάφορες ενέργειες Marketing των οινοπαραγωγικών επιχειρήσεων καθώς και την επίδραση του στην αύξηση των πωλήσεων. Για την προσέγγιση του θέματος της μελέτης πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα, στο πλαίσιο της οποίας συντάχθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο εστάλη στους οινοπαραγωγούς της Ελλάδος. Αντικείμενο της έρευνας είναι να εξετάσει τον ρόλο του οινοτουρισμού από τη σκοπιά των εταιρειών και των καταναλωτών καθώς και την επίδραση του οινοτουρισμού στην απόφαση αγοράς και στην πιστότητα των τελευταίων. Τα σημαντικότερα συμπεράσματα της έρευνας είναι πως ο Οινοτουρισμός αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο Marketing και προώθησης των Ελληνικών οίνων και μπορεί να έχει σημαντικά οφέλη για τα οινοποιεία σε τοπικό αλλά και σε παγκόσμιο οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο. Επιπλέον, σκοπός της έρευνας είναι να αποτελέσει μία χρήσιμη μελέτη για όλους τους εμπλεκόμενους με τις οινικές δραστηριότητες, ώστε αυτοί να προβούν σε ενέργειες για τη βελτίωση των υποδομών και παροχής υπηρεσιών του οινοτουρισμού. el
dc.description.abstract This thesis aims to investigate the role of wine tourism in the various marketing strategies used by wine-producing businesses, as well as its impact on increasing sales. In order to approach the study's topic, a quantitative research was conducted, as part of which a questionnaire was designed and sent to Greece's wine producers. The objective of the research is to investigate the role of wine tourism from the perspectives of businesses and consumers, as well as how it affects consumers' decision to buy and their customer loyalty. The research's most significant findings are that wine tourism is a crucial marketing and promotion tool for Greek wines and can be extremely advantageous for wineries on a local as well as a global economic and social level. Additionally, the study is meant to be beneficial for everybody involved in wine-related activities so that they can take measures to improve the service and infrastructure delivery of wine tourism. en
dc.language.iso el el
dc.subject Οινοτουρισμός el
dc.subject Μάρκετινγκ el
dc.subject Αγοραστική συμπεριφορά el
dc.subject Wine tourism en
dc.subject Marketing en
dc.subject Consumer behavior en
dc.title Οινοτουρισμός ως εργαλείο Marketing των οινοπαραγωγικών επιχειρήσεων και επίδρασή του στην αύξηση των πωλήσεων el
dc.title.alternative Wine tourism as a marketing tool for wine-producing businesses and its effect on sales growth en
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el
dc.embargo.liftdate 2025-02-14
dc.embargo.terms 2025-02-14


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account