Η παρούσα εργασία, εκπονήθηκε από την Στάικου Μαριλένα φοιτήτρια του
Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους
2020-2022. Σκοπός της εργασίας αυτής, είναι να ερευνήσει τον ρόλο του ψηφιακού
μάρκετινγκ κατά την διάρκεια της πανδημίας Covid-19 στις ελληνικές γεωπονικές
επιχειρήσεις. Αρχικά, πραγματοποιείται βιβλιογραφική επισκόπηση όσον αφορά
γενικότερα το ψηφιακό μάρκετινγκ. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται η μεθοδολογική
προσέγγιση της διπλωματικής εργασίας, το ερευνητικό τμήμα της με τη σύνταξη του
δομημένου ερωτηματολογίου καθώς και η μέθοδος στατιστικής επεξεργασίας που θα
ακολουθήθηκε. Τέλος, περιγράφονται τα αποτελέσματα της ερευνάς που
πραγματοποιήθηκε μέσω του στατιστικού προγράμματος SPSS.
This thesis was prepared by Staikou Marilena, a student at the Agricultural University
of Athens, in the spring semester of the academic year 2020-2022. The purpose of this
thesis is to investigate the role of digital marketing during the COVID-19 pandemic in
Greek agronomic businesses. Initially, a literature review is conducted regarding
digital marketing in general. In the third chapter, the methodological approach of the
dissertation is mentioned, in its research department with the compilation of the
structured questionnaire as well as in the method of statistical processing that we
would follow. Finally, the results of the survey were conducted through the statistical
program SPSS.