HEAL DSpace

Ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στις ελληνικές γεωπονικές επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια του Covid-19

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Κλωνάρης, Ευστάθιος el
dc.contributor.author Στάικου, Μαριλένα Χ. el
dc.date.available 2024-01-15T02:00:50Z
dc.date.issued 2023-03-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/7792
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία, εκπονήθηκε από την Στάικου Μαριλένα φοιτήτρια του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-2022. Σκοπός της εργασίας αυτής, είναι να ερευνήσει τον ρόλο του ψηφιακού μάρκετινγκ κατά την διάρκεια της πανδημίας Covid-19 στις ελληνικές γεωπονικές επιχειρήσεις. Αρχικά, πραγματοποιείται βιβλιογραφική επισκόπηση όσον αφορά γενικότερα το ψηφιακό μάρκετινγκ. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται η μεθοδολογική προσέγγιση της διπλωματικής εργασίας, το ερευνητικό τμήμα της με τη σύνταξη του δομημένου ερωτηματολογίου καθώς και η μέθοδος στατιστικής επεξεργασίας που θα ακολουθήθηκε. Τέλος, περιγράφονται τα αποτελέσματα της ερευνάς που πραγματοποιήθηκε μέσω του στατιστικού προγράμματος SPSS. el
dc.description.abstract This thesis was prepared by Staikou Marilena, a student at the Agricultural University of Athens, in the spring semester of the academic year 2020-2022. The purpose of this thesis is to investigate the role of digital marketing during the COVID-19 pandemic in Greek agronomic businesses. Initially, a literature review is conducted regarding digital marketing in general. In the third chapter, the methodological approach of the dissertation is mentioned, in its research department with the compilation of the structured questionnaire as well as in the method of statistical processing that we would follow. Finally, the results of the survey were conducted through the statistical program SPSS. en
dc.language.iso el el
dc.subject Ψηφιακό Μάρκετινγκ el
dc.subject Covid-19 en
dc.subject Γεωπονικές επιχειρήσεις el
dc.subject Digital Marketing en
dc.subject Agricultural business en
dc.title Ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στις ελληνικές γεωπονικές επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια του Covid-19 el
dc.title.alternative Role of digital marketing in Greek agricultural businesses during Covid-19 en
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el
dc.embargo.terms 2024-01-15


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account