Το όφελος από το γαστρονομικό στοιχείο στο μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών αυξάνεται σταδιακά τα τελευταία χρόνια. Λαμβάνοντας υπόψη τους τοπικούς παράγοντες που επωφελούνται από τα τρόφιμα της πόλης που καλλιεργούνται στο φάσμα του μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών για την προσέλκυση τουριστών στην πόλη, την παροχή επωνυμίας και την ανάπτυξη της οικονομίας της πόλης ως αποτέλεσμα. Η γαστρονομική κουλτούρα είναι επίσης ένας παράγοντας που δεν είναι ο μόνος που προσφέρει ποικιλία φαγητού, αλλά αναδεικνύει τη ζωή και την ιστορία των ανθρώπων που συνδέονται με τις παραδόσεις και τις αξίες.
Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στα ελληνικά τοπικά προϊόντα της Ελλάδος, πέραν από τα ευρέως γνωστά προϊόντα που προσφέρει ο ελληνικός αγρός παγκοσμίως. Η συνεισφορά των γαστρονομιών επωνυμιών στην συνεργατική ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων με σκοπό τη συμβολή τους στον αγροτουρισμό της ελληνικής υπαίθρου. Τέλος, τα προβλήματα που επιφέρει η δεδομένη κατάσταση στον ελληνικό αγροδιατροφικό τομέα καθώς και πιθανές λύσεις.
The benefit of culinary element in tourist destination marketing has been gradually increasing in recent years. Considering the local factors that benefit from the city's food grown in the spectrum of destination marketing to attract tourists to the city, provide branding and develop the city's economy as a result. Gastronomic culture is also a factor that is not the only one that offers a variety of food but highlights the life and history of people connected by traditions and values.
This diploma thesis refers to the Greek local products of Greece, in addition to the widely known products offered by the Greek field worldwide. The contribution of gastronomic brands to the collaborative promotion of Greek products to contribute to agrotourism in the Greek countryside. Last but not least, the problems brought about by the given situation in the Greek agri-food sector as well as possible solutions.