HEAL DSpace

Ανάλυση του κλάδου του συσκευασμένου τοματοπολτού: μελέτη περίπτωσης της Pummaro-Ελαϊς Α.Ε.

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Γεωργόπουλος, Νικόλαος el
dc.contributor.author Λοβέρδου, Αγγελική Δ. el
dc.date.issued 2010-06-01T05:50:47Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10329/92
dc.description.abstract Η παρούσα μελέτη αναφέρεται σε θέματα στρατηγικού μάνατζμεντ εξετάζοντας τον όμιλο Unilever Hellas. Ειδικότερα μελετά την περίπτωση Pummaro- ΕΛΑΙΣ Α.Ε. με στόχο να αναλύσει τις στρατηγικές που θα μπορούσαν να ακολουθηθούν από την εν λόγω εταιρεία. Η στρατηγική αποτελεί σημαντικό μέσο διασύνδεσης της επιχείρησης με το περιβάλλον της και γι’ αυτό κρίνεται άκρως σημαντική για την βιωσιμότητά της. Η μελέτη αποτελείται από τρία μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει θέματα που αφορούν στον όμιλο Unilever και στην εταιρεία συγκεκριμένα καθώς και στον βιομηχανικό κλάδο στον οποίο ανήκει. Το δεύτερο μέρος αναφέρεται στην ανάλυση του περιβάλλοντος της επιχείρησης. Ειδικότερα, σχετικά με το εξωτερικό περιβάλλον αναλύονται οι πολιτικοί, οικονομικοί, κοινωνικοπολιτιστικοί και τεχνολογικοί παράγοντες που το απαρτίζουν (PEST analysis). Επίσης, περιγράφεται η δομή του κλάδου μέσω των πέντε δυνάμεων του Υποδείγματος του Porter. Στην ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης περιγράφονται η δομή, η κουλτούρα και οι πόροι της εταιρείας. Ακολουθεί η ανάλυση SWOT μέσω της οποίας εκτιμώνται οι εσωτερικές δυνάμεις και αδυναμίες της εταιρείας καθώς και οι ευκαιρίες και απειλές που εμφανίζονται στο εξωτερικό περιβάλλον. Το τρίτο και τελευταίο μέρος της μελέτης αφορά σε θέματα στρατηγικής. Αναλύονται οι στρατηγικές κινήσεις της επιχείρησης και εξάγονται συμπεράσματα για τις προτεινόμενες στρατηγικές τόσο σε βραχυχρόνιο όσο και σε μακροχρόνιο ορίζοντα. el
dc.description.abstract The current study refers to strategic management issues by examining the association Unilever Hellas. Particularly, it studies the case of the company Pummaro- ELAIS S.A. and targets to analyze the strategies that the company is going to follow. The strategy consists to an important tool for the company’s connection with her environment and it is found essential for her viability. The dissertation is constituted from three parts. The first one includes issues referring to the association Unilever and the company, as well as the industrial branch in which the company belongs. The second part refers to the analysis of the company’s environment. Specifically, this part analyzes the political, economical, sociocultural and technological factors that compose the external environment (PEST analysis). Furthermore, the structure of the branch is described through Porter’s five forces. The analysis of the company’s internal environment includes the description of structure, culture and means of the company. SWOT analysis estimates company’s internal strengths and weaknesses, and opportunities and threats, which appear in the external environment. The third and last part of the dissertation refers to strategy issues. In this point of the study, company’s strategic movements are analyzed and conclusions come up in relation to suggested strategies for short term and long term period. en
dc.language.iso el el
dc.subject.other μάνατζμεντ el
dc.subject.other ντομάτες el
dc.subject.other στρατηγικές el
dc.subject.other επιχειρήσεις el
dc.title Ανάλυση του κλάδου του συσκευασμένου τοματοπολτού: μελέτη περίπτωσης της Pummaro-Ελαϊς Α.Ε. el
dc.type Μεταπτυχιακή εργασία el
dc.contributor.department ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης el
dc.description.degree Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων τροφίμων και γεωργίας el
dc.subject.agrovoc management en
dc.subject.agrovoc tomatoes en
dc.subject.agrovoc strategies en
dc.subject.agrovoc corporations en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account